Harry Potter
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Harry Potter

Harry Potter forum

Početna stranicaPortailPretraľnikLatest imagesRegistracijaLogin

The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova

Go down 
+5
Lex
Lana Maundrell
Lizzie
Converse girl
Dhamphir
9 posters
Autor/icaPoruka
Dhamphir
Slytherin prefekt
Slytherin prefekt
Dhamphir

Broj postova : 3479
Pravo ime : Barbara,ali ne me tako zvat
Zlatnih galeona :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue0 / 1000 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Srebrenih srpova :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue0 / 1000 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

Registration date : 09.06.2007

The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Empty
PostajNaslov: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 8:47 pm

primjetih da ovu temu još nemamo,a da ima puuuno fanova ove knjige i filma
mislim da ne trebam govorit što je to jer ste vjerojatno već svi čuli za lotr...
pa dakle jeste li gledali samo filmove ili samo čitali knjige ili možda oboje
ja sma oboje i od prve me osvojilo
[Vrh] Go down
Converse girl
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
Converse girl

Broj postova : 2981
Pravo ime : Marina
Dom : Hufflepuff
Napiši 'nešto' : Converse ruls!
Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

Registration date : 20.01.2008

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 8:50 pm

Dhamphir je napisao/la:
primjetih da ovu temu još nemamo,a da ima puuuno fanova ove knjige i filma
mislim da ne trebam govorit što je to jer ste vjerojatno već svi čuli za lotr...
pa dakle jeste li gledali samo filmove ili samo čitali knjige ili možda oboje
ja sma oboje i od prve me osvojilo

ja ga obožavam

jednostavno je savršen film
prije nego što sam ga pogledala živcirao me i mislila sam da je glup
ali sada.......

sam veeeeeliki fan
[Vrh] Go down
Dhamphir
Slytherin prefekt
Slytherin prefekt
Dhamphir

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 8:52 pm

flim je dobar...ali knjiga...ah nemam te riječi kojom bi je opisala
koji ti je naj lik?
[Vrh] Go down
Converse girl
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
Converse girl

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 8:54 pm

legolas,aragon i arwen
[Vrh] Go down
Converse girl
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
Converse girl

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 8:54 pm

tebi?
[Vrh] Go down
Dhamphir
Slytherin prefekt
Slytherin prefekt
Dhamphir

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 8:57 pm

faramir i witch-king
faramir mi je lijep a witch-king cool,niko ga nije mogao dokrajčit ni elrond,ni gandy,ni galadriel,niko niko i cjelu knjigu i taman pomislim da će zbrisat i onda ga dokrajči plavuša kmeeeeeeeeeeeeeeee Sad Sad Sad Sad
i još se oni vesele...majmuni...da je bar eowyn crkla!!
[Vrh] Go down
Converse girl
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
Converse girl

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 9:01 pm

činjenica jest da žene mogu uništiti sve...... hehe
[Vrh] Go down
Lizzie
The ஜ Bitch
      The ஜ Bitch
Lizzie

Broj postova : 7845
Pravo ime : Nika
Dom : Slytherin <3
Napiši 'nešto' : Čokolada... čokooolada... sladoled!
Zlatnih galeona :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue1 / 1001 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue1 / 1001 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Registration date : 08.09.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 9:42 pm

joooooooooooj fleka znas da obozevam lotr...naravno knjige su neopisive a i filmovi su dobri...
[Vrh] Go down
Dhamphir
Slytherin prefekt
Slytherin prefekt
Dhamphir

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 10:31 pm

naravno da znam,hehe,na tebe sam i misla kad sam rekla puno fanova
koji je tebi naj lik
[Vrh] Go down
Lizzie
The ஜ Bitch
      The ஜ Bitch
Lizzie

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimepon tra 07, 2008 10:38 pm

legolas I love you araghorn I love you faramir I love you....
[Vrh] Go down
Lana Maundrell
1.godina
1.godina
Lana Maundrell

Broj postova : 2956
Dom : Ravenclaw najbolji plavi moj ponos i dika
Napiši 'nešto' : brisi tamo....
Zlatnih galeona :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue51 / 10051 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

Registration date : 07.09.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimeuto tra 08, 2008 10:57 am

sta da kazem.....
nema bolje knjige ni filma na svojetu sto se mene tice....
i da u to spada i HP......
od likova mi je naj....
hm....
faramir arwen(msn mi se tako zove Razz) i....
legolas i gimli...
XD
a od bad guysa saruon....
XD
[Vrh] Go down
http://yupmylifeisshit.blog.hr/
Dhamphir
Slytherin prefekt
Slytherin prefekt
Dhamphir

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimeuto tra 08, 2008 5:10 pm

i ja mislim da je lotr trunčicu bolji od harryja pottera...ipak oduševljava me tako...epski,s tolikim utjecajem povjesti...i uopće nije moderan,nemaju struje ne putuju modernim sretstvim...to me malo zasmetalo kod harryja pottera,to prisutstvo tehnologije i mješanje sa stvarnim svjetom...volim da je sve izmišljeno od početka do kraja

saurno mi je ok ali witch-king se puuuno više pojavljuje,a i ona usta auriniva su cool samo što se ne pojavljuje toliko puno
[Vrh] Go down
Lex
1.godina
1.godina
Lex

Broj postova : 5537
Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

Registration date : 10.06.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimeuto tra 08, 2008 8:49 pm

The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova 396205 nisam čitala knjige...hh....

a filmovi awww
najbolji lik....
ARAGORN!!I love you
[Vrh] Go down
Brooke Davis
1.godina
1.godina
Brooke Davis

Broj postova : 4505
Dom : Gryffindor
Napiši 'nešto' : Instead of watching me you should be reaching me
Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

Registration date : 31.08.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimeuto tra 08, 2008 9:03 pm

lizzie black je napisao/la:
legolas I love you araghorn I love you faramir I love you....

potpis Razz
[Vrh] Go down
Lizzie
The ஜ Bitch
      The ஜ Bitch
Lizzie

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimeuto tra 08, 2008 11:17 pm

Dhamphir je napisao/la:
i ja mislim da je lotr trunčicu bolji od harryja pottera...ipak oduševljava me tako...epski,s tolikim utjecajem povjesti...i uopće nije moderan,nemaju struje ne putuju modernim sretstvim...to me malo zasmetalo kod harryja pottera,to prisutstvo tehnologije i mješanje sa stvarnim svjetom...volim da je sve izmišljeno od početka do kraja

saurno mi je ok ali witch-king se puuuno više pojavljuje,a i ona usta auriniva su cool samo što se ne pojavljuje toliko puno
slazem se, u hpu se dosta toga ne slaze, recimo po godinama...ima punooo stvari koje ne odgovaraju ako tocno izracunas godine...lort je nekako bolje napisan i puno toga mi se vise svida iako su mi hp knjige najdraze...meni isto smeta ta tehnologija...nikako ne pase u svijet hpa Suspect
[Vrh] Go down
Lana Maundrell
1.godina
1.godina
Lana Maundrell

Zlatnih galeona :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue51 / 10051 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimesri tra 09, 2008 11:50 am

meni je lotr puno bolji od pottera....
mislim tolkein je izmislio skoro 10 000 godina povijesti....
nezz sta vise da nadodam....
mozda samo koliko je tu trebalo maste da se naprave 2-3 svijeta...
stanovnici....
imena....
podrucja....
[Vrh] Go down
Dhamphir
Slytherin prefekt
Slytherin prefekt
Dhamphir

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimesri tra 09, 2008 4:19 pm

istina jednostavno me to međuzemlje oduševljava...čovjek je praktički izmisli cjelu povjest nekog svijeta:a da ne govorim kao što je fleur rekla o imenima,područjima itd.
i sve to nije pokupljeno od nekog drugog pisca nego vlastita mašta
a i zaboravile smo da je sam napisao riječnik i gramatiku vilinskog jezika
te bi se knjige željela dočepat
tolkien-svaka čast!
sumljam da će ga ko nadmašit u idućih 100 godina!
[Vrh] Go down
Anya Ira Wood Snape
Ja nisam mala curica
Ja nisam mala curica
Anya Ira Wood Snape

Broj postova : 3464
Pravo ime : Ira
Dom : Gryffindor
Napiši 'nešto' : Nešto!
Zlatnih galeona :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue3 / 1003 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue3 / 1003 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Registration date : 26.06.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimesri tra 09, 2008 5:17 pm

ja sam gledala sve filmove po min. 5 puta i PREZAKON SU (i crtić Hobit sam gledala) i imam ih doma... imam doma i sva 3 djela knjige i hobita, al sam samo hobita pročitala a sad baš čitam i prstenovu družinu XD... inače su mi naj likovi Legolas (nja, njam) i Aragorn...
[Vrh] Go down
Bellatrix
1.godina
1.godina
Bellatrix

Broj postova : 5248
Pravo ime : Hogwarts
Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue9 / 1009 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Registration date : 15.07.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimesri tra 09, 2008 11:17 pm

ja iman sve te knjižurine kući al nikako da se natiran da ih pročitan.. u par navrata me uvatilo da čitan pa san došla do petnaeste strane i skroz se izgubila tako da nisan ništa skužila i odustala..
svugdi neki hobiti, orke.. pa neki gradovi, planine, selendre,vukojebine.. pa onda ona neka njihova krasna imena.. sve pomišaš..
u biti ta knjiga nije za mene.. previše kompliciranih izraza, ja kad to čitan, samo čitan al ništa ne kužin..
[Vrh] Go down
http://gonoreja.myminicity.com/
Dhamphir
Slytherin prefekt
Slytherin prefekt
Dhamphir

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimesri tra 09, 2008 11:20 pm

ako baš mene pitaš to uopće nije teško štivo...i ja sam to prije misla ali kad sam uzela knjigu u ruke i pročitala iznenadila sma se kako je zapravo jednostavno...
ne znam kako nisi skužila jer ako si čitala od početka sigurno bi skužila
ja sam prvo čitala drugu knjigu i sve sam skužila i bez pročitane prve...a nakon što sam pročitala prvu samo sam si nadopunila neke rupe
[Vrh] Go down
Bellatrix
1.godina
1.godina
Bellatrix

Broj postova : 5248
Pravo ime : Hogwarts
Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :
The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Left_bar_bleue9 / 1009 / 100The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Right_bar_bleue

Registration date : 15.07.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimesri tra 09, 2008 11:28 pm

i ja san počela s ton drugon.. al ono, jednostvano čin vidin kolko ima svih tih sranja u jednoj stranici prođe me volja.. a kad vidin da ima još 400 takvih stranica dođe mi slabo..
i još usri knjige ubace neke hvalospjeve slapovima kroz cilih pet stranica.. ja tu samo onu kartu na kraju knjige proučavam :DD
[Vrh] Go down
http://gonoreja.myminicity.com/
Lizzie
The ஜ Bitch
      The ஜ Bitch
Lizzie

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimesri tra 09, 2008 11:32 pm

ja sam prvi put lotr procitala s nekih 9 godina...i moram priznati da mi je prvo citanje bilo tesko (mislim 9 god...) ali poslije kad sam je opet procitala bila mi je zakon i nisam se mogla odljepit od te trilogije..zatim sam procitala sillmariona i hobita...sillmarion(mislim da se tak zove) vam je prva knjiga koja govori samo o povijesti meduzemlja i svega toga i moram reci da je nije lako shvatiti ali pre**bena je :D
[Vrh] Go down
Converse girl
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
CoNvErSe LiTtLe PrInCeSs
Converse girl

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimečet tra 10, 2008 12:03 am

sillmarion sam počela čitati ali onda je usljedio kraj školske godine,završni ispiti,prekid s dečkom tako da sam ga vratila rođaku od kojega sam je posudila napola pročitanu
[Vrh] Go down
Lana Maundrell
1.godina
1.godina
Lana Maundrell

Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimečet tra 10, 2008 11:14 am

ja sam vec procitala sva tri dijela LOTRa....sillmarion....hobit....nedovrsene pripovjetke....hurinova djeca.....
ovog ljeta pocinjem nabavku knjiga ....
sumrak i ostala dva dijela....
eragorn.....
i sve sto mognem naci od tolkeina....
ama bas sve...
XD
[Vrh] Go down
Mile
1.godina
1.godina
Mile

Broj postova : 3316
Pravo ime : Matti Vanhanen
Dom : Nemam
Napiši 'nešto' : Spawam danju, radim nocu za gradsku cistocu xD
Zlatnih galeona :

Srebrenih srpova :

Brončanih knutova :

Bodovi iz zadaće :

Registration date : 09.07.2007

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitimečet tra 10, 2008 11:17 am

Dhamphir je napisao/la:

da...meni je Tolkien jedan od uzora definitiwno...nemozes uporedjiwati Harry Potter i Lotr, jer je Lotr stwarno wan konkurencije, Rowlingica je ubacila swe elemente danasnjeg sweta, i ne mogu da kazem da je bas neki wrsan pisac, za razliku od Tolkina...ja nisam ni jednu njegowu knjigu procitao, osim Hobita, posto mi se ne swidja stil pisanja, ali samim tim sto je uspeo swe ono da smisli, a da to ipak ima neke logike, je zadiwljujuce
[Vrh] Go down
Sponsored content

PostajNaslov: Re: The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova   The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova Icon_minitime

[Vrh] Go down

The lord of the rings a.k.a Gospodar prstenova
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.